Kategorija: Prehrana

Prehranske vlaknine in tveganje za demenco

Višji vnos vlaknin morda prispeva k nižjemu tveganju za razvoj demence.

več >

Ali so možgani kofetkarjev drugačni?

»Kofetkarji« kažejo drugačen vzorec sočasne aktivnosti različnih možganskih področij v primerjavi s posamezniki, ki kave ne uživajo redno.

več >

Vpliv sladkih pijač na srčno-žilno zdravje

Izogibanje sladkim pijačam dolgoročno koristi zdravju, tudi če nima takojšnjega vpliva na laboratorijske kazalce.

več >

Ali zmeren vnos alkohola res koristi zdravju?

Manj alkohola je za zdravje bolje kot več. Se mu je smotrno v celoti izogniti?

več >

Z zdravim načinom prehranjevanja do večje kognitivne odpornosti

Zdravo prehranjevanje pomaga ohranjati umske sposobnosti tudi ob bolezensko spremenjenih možganih.

več >

Uživanje jagodičevja in umske sposobnosti

Uživanje jagodičevja pri mladih odraslih izboljšuje izvajanje zahtevnih miselnih nalog do 6 ur po zaužitju.

več >

Flavanoli in delovanje možganov

Flavanoli so fitokemikalije, ki jih najdemo v sadju, zelenjavi in pravem kakavu in ki lahko blagodejno vplivajo na prekrvavitev možganov.

več >

Uživanje paradižnika in srčno-žilni zapleti

Raziskava nakazuje, da ima večji vnos učinkovin paradižnika lahko ugoden vpliv na nekatere kazalnike zdravja srčno-žilnega sistema.

več >

Lahko z jemanjem vitaminov B zavarujemo svoje možgane v starosti? 

Trenutno ne moremo trditi, da jemanje vitaminov B v obliki prehranskih dopolnil zmanjša tveganje za upad miselnih sposobnosti.

več >

Ali sta rdeče in predelano meso res škodljiva za telo?

Kljub razpravam o utemeljenosti prehranskih smernic še vedno drži, da se je rdečemu in predelanemu mesu zdravo izogibati.

več >